سوالات پرتکرار

آیا محصولات سایت در ایران موجود است؟

تمامی محصولات پیج و وبسایت در تهران موجود میباشد و هیچ آیتم سفارشی در بین محصولات وجود ندارد

نحوه ارسال سفارشات تهران به چه صورت است؟

شنبه الی پنجشنبه ارسال توسط پیک به دو روش فوری و اقتصادی

ارسال و تحویل سفارشات ارسال فوری که قبل از ساعت ۱۶ ثبت شده باشد همان روز و حداقل ۱ و حداکثر ۲ ساعت پس از ثبت سفارش با هزینه ثابت ۱۰۰ هزار تومان به دست شما می‌رسد

ارسال و تحویل سفارشات ارسال عادی که قبل از ساعت ۱۳ ظهر ثبت شده باشد در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ همان روز پس از ثبت سفارش با هزینه محاسبه شده اسنپ باکس و پرداخت هزینه ارسال درب منزل هنگام تحویل به دست شما می‌رسد
(در روش ارسال عادی سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۳ روز کاری بعد انجام میگردد)


ارسال تمام سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۶، اولین روز کاری بعد (در روش فوری بین ساعات ۱۱ الی ۱۳ و در روش عادی ۱۵ الی ۲۰) انجام میگردد

ارسال سفارشات با مسافت دور نسبت به انبار و بالای صد هزار تومان تنها توسط تیپاکس انجام میگردد

ارسال سفارشات ثبت شده در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی, اولین روز کاری بعد انجام میگردد

ارسال سفارشات خارج از تهران و شهرستان به چه صورت است؟

تیپاکس

اگر سفارشتان را قبل از ساعت ۱۲:۰۰ روزکاری ثبت نمایید، همان روز و اگر پس از ساعت ۱۲:۰۰ ثبت سفارش کنید روز کاری بعد، بسته شما به تيپاكس تحویل شده و به اعلام مجموعه تیپاکس ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد به مقصد می‌رسد.
هزینه ارسال با مجموعه ی تیپاکس به صورت پس‌کرایه و به عهده مشتری محترم است.

توجه: هرگونه تاخیر در تحویل پس از ارسال کد پیگیری بر عهده‌ی تیپاکس بوده و مجموعه بیگ لیبل هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر از سوی تیپاکس را ندارد.

چطور سفارش خود را پیگیری کنم؟

بعد از ثبت سفارش و پرداخت موفق نیاز به هیچگونه پیگیری از سمت مشتری محترم نمیباشد و تمامی مراحل از تایید تا تکمیل سفارش از طریق پیامک به اطلاع شما میرسد.

آیا امکان تعویض آیتم خریداری شده وجود دارد؟

لطفا در انتخاب سایز ثبت شده با توجه به چارت سایزبندی موجود در وبسایت دقت نمایید
تعویض آیتم فقط برای سایز و فقط در صورت موجود بودن سایز جایگزین مقدور است
و با توجه به صدور فاکتور برای هر سفارش و ثبت در انبار،حسابداری،مالی و وبسایت و همچنین رعایت مسائل بهداشتی تعویض یک آیتم با آیتم دیگر و رنگ و مدل به هیچ عنوان ممکن نمیباشد.

آیا امکان عودت و مرجوعی سفارش خریداری شده وجود دارد؟

با توجه به صدور فاکتور برای هر سفارش و ثبت در انبار،حسابداری،مالی و وبسایت و همچنین رعایت مسائل بهداشتی و عودت و مرجوعی به هیچ عنوان مقدور نمیباشد

پرداخت دو مرحله ای به چه صورت است؟

در خرید قسطی دو مرحله ای شما تنها با پرداخت نصف مبلغ آیتم خرید خود را ثبت میکنید و مابقی هزینه را میتوانید تا پانزده روز بعد پرداخت کنید جهت اطلاع از شرایط خرید به بخش خرید دو مرحله ای مراجعه کنید

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

پیام در واتساپ